Alla, fortfarande trötta ^^

Martina inte vilja vara med Sandra ^^

Den hrm underbart vackra bilden på mig och Martina är från förrgår då vi var hemma hos Nate som hade fest =D Vi hade underbart roligt och låg och kollade på film och slog ner flaskor och svarade på frågor, Sandra vann, Sandra vann, Sandra vann (8) ^^
Och idag är det ju fortfarande skolarbete som gäller, man måste ju försöka göra allt lite mer än en dag innan i alla fall, tycker faktiskt jag har varit väldigt duktig är så länge =)
Saknar alla som typ aldrig är inne på msn, och Åby tjejorna och alla från Grava, otroligt fina människor <3

Hmm undrar fortfarande om någon läst kyrkbröllop ^^ Den är fortfarande lika dåligmen jag har kommit till typ sidan 50, den är lite pervers ibland dårå men men =P Påtal om perverst så vill jag ju bara säga att jag börjar bli snuskigt trött på alla som visar sig nakna i cam, om jag vill se nån så lovar jag att jag frågar.. För neej även fast vissa tror det så är jag inte, inte, inte (!) besatt av kukar 8)

Nu tillbaka till i lördags =D
Nate fyllde 14 den 13 juli och bestämde då för att ha en liten fest där vi skulle sova och kolla på film och så. Vi kom dit klockan 18:00 och då skulle vi äta och såklart hade jag och Martina vårt vanliga bordskick, all mat i handen kallas det =P
Sen gjorde vi en sak utomhus där Nate ställde en fråga så skulle vi kasta papperslappar på frågor om man visste vad det skulle vara, den som fick ner en flaska först fick svara på frågan, och som sagt så vann jag ^^
Sen så kollade vi på film : Anastasia (mitt och Nates förslag ^^), Pirrates of the carrabien 2, En prinsessas dagbok 2 och Skeleton key.. Under sista filmen typ kramade jag sönder Martinas hand ^^ Även fast den var så mörk att man typ inte ens såg hälften av den så höll jag på att dö =P

Jaa nu har jag väl inte så mycket mer att säga så jag lägger in lite bilder och så får de vara bra sen :)

Sandra, höm kommer inte ihåg den ^^ Alla, fortfarande trötta ^^Trötta ungar ^^


Ha det bra
Pussar <3







Kommentarer
Postat av: Martina

Jag åt inte alls det som vanligt, jag åt väldigt fint. Jag hade jättebra bordsskick ju.

:(

2006-08-29 @ 20:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback