Godmorgon vänner.

Vaknade nyss och nu sitter jag bara här och tråkar, fixar klart Nates kort, hon har ju fyllt år =D
Sen lyssnar jag såklart på musik också.
Har väl inte så jätte mycket att skriva nu egentligen men eftersom jag ska hem till Nate sen så hinner jag ju antagligen inte skriva mer idag.
Jag ska försöka skriva lite mer på min uppsats men det är ju ingen som hjälper mig alla bara säger att den är bra =O det är ju i och för sig jätte trevligt att höra men just nu behöver jag tips och sånt för jag kommer verligen ingenstans ^^
Sen måste man väl läsa lite ur den trevliga boken av Moa Martinson också, har faktiskt läst ännu lite till och den är forfarande lika tråkigt, dem är värsta nazisterna ju =O Fast de kanske var så för i tiden, vem bryr sig det var då det.

Nu har jag i alla fall börjat bli lite bättre, hostar itne lika mycket..
Och eftersom jag red i onsdags och vi hade jobbig träning så har jag träningsvärk och då gör det asont när jag hostar ^^ Sen har jag bara lite ont i nacken också men förutom det så mår jag bara bra =)

Men nu ska jag nog gå och göra lite frukost...
Ha de bra
Pussar <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hjälpte dig, men du tyckte ju inte det var något bra ^^
Jag tyckte mina idér var skit bra :D

2006-08-26 @ 17:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback