Ingen turdag precis..

Hejsan hejsan, mitt namn är Sandra vilket man kanske kan se. Har ju då inte skrivit här förut så jag ska inte skriva så mycket nu..
I skolan idag gav våran nya 'superbra' svenska lärare oss en bok av Moa Martinson som heter kyrkobröllop som vi ska läsa typ 10 sidor per dag till och sen skriva bokrecension på, jippi lixom... Sen skulle jag gå ner till vårdcentralen och låta dem lyssna på mina lungor också eftersom mamma tyckte att jag hostade för mycket. Ja och så klart hade jag ju ett virus så jag måste äta antibiotika ^^
Ja det här har då inte vart min dag och nu sitter jag här och försöker skriva en uppsats, har faktiskt skrivit typ två meningar eller nåt ^^ Nåt som är bra är ju iaf att man kan lyssna på musik =D

Men nu måste jag gå och fixa mitt te ^^ Vi hörs sen :)
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback