Saknad, saknad, saknad...

Hejsan.
Kom hem från Nate idag, vi kollade på typ fyra filmer eller nåt och alla var typ skittrötta.. ^^
Millie är fortfarande borta "/ Saknar henne massor, hoppas verkligen hon kommer hem snart, annars vet jag inte vad jag gör <3
Hum, lite svårt att veta vad man ska skriva idag med tanke på att dan knappt börjat, öhm nästan ^^
Sitter bara här och lyssnar på I'm Just a kid för tillfället fast jag ska byta till Poison =D Har blivit alldeles förälskad i den låter på sistonde...

Har fortfarnade problem med min uppsats, det var jätte snällt av Anna att försöka hjälpa mig men tyvärr var jag inte jätte intresserad av hennes idéer =P Och tack till alla andra som också försökt hjälpa mig även fast ni inte har kommit med någonting som passar in ^^

Har väl kanske inte jäte mycket mer att skriva, det här inlägger gick verkligen väldigt segt men jag kommer verkligen inte på nåt mer nu... Dessutom måste jag fortfarande läsa boken.. Den har väl typ alla hört talas om nu så jag behöver väl egentligen inte skriva vad den heter.
Usch, ingen gammalsvenska, nää visst inte alls bara det att man inte förstår typ hälften av boken =O Jaja man får väl försöka i alla fall så man får någorlunda betyg på det ...

Ha det bra.
Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback