Vila, vila och lite mer vila.

Hejsan.
Ja idag skulle jag vara i skolan, jag gick så mycket som på första lektionen. Sen kände jag att jag inte orkade mer, hade ont i nacken och som vanligt.... hosta.
Så då gick jag hem, deet duggade typ hela vägen och jag orkade knappt gå.
Sen orkade jag verkligen inte göra nåt så jag la mig på soffan och bara låg dig och kollade och halv sov i nåra timmar...
Nu sitter jag här framför datan vilket jag har gjort resten av timmarna jag har varit hemma, letat lite fakta om Moa Martinson, och även gjort framsteg i att läsa hennes bok =O
Det jag måste göra nu är väl att hitta grejer att skriva om industialisieringen eller vad de nu heter ^^ Missade ju So lektionen så om hon sa nåt bra då så har jag ju missat de iaf...
Är lite halvt ledsen, skulle ju egentligen gått på nrj med kompisarna från scoutlägret men eftersom jag är sjuk så får jag ju såklart inte gå "/ Saknar dem massor <3
Det blir väl till att sitta hemma och ha tråkigt hela kvällen, jag får vara social mot windows media player och bara lyssna på musik hela kvällen ^^
Förresten så försvann min katt för en vecka sen från Aniaragränd i Tyresö bredvid Hanvikens skola... Hon är vit och har mörkare, svans, nos och tassar, när hon försvann hade hon ett gult halsband med blommor på sig, om ni ser henne, snälla skicka ett mejl till mig :
[email protected] Saknar henne så snälla kolla efter henne om ni bor i närheten, hon kan vara påväg hem till Haninge...
Ja nu ska jag äta så har väl inget mer att skriva idag.

Ha det bra, hörs sen.
Pussar Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback