Åby 2007, help? "/

Okej, så egentligen skulle detta inlägg handla om allt kul vi gjorde i år, men det blev lite ändrad planer.
Hur ska jag göra nästa år? Ska jag åka på hopplägret som är från 6 års ridvana och ha typ världens hemskaste ridlärare, när jag egentligen inte ens vill åka på det bara det att kompisarna från i år vill det. Eller ska jag ta dressyr och hopp lägret som jag och Towe vill gå på från 3 års (=P) ridvana men de andra inte vill?
Ska ju fan betala själv också så egentligen vill jag ju åka på det lägret som jag vekrligen vill åka på "/
Aej fan, ni får skriva kommentarer istället om vilket jag ska ta ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle ta hopplägret.
Tränaren måste du bara stå ut med en vecka. Kompisarna är de man lever för. Håll i de. Jag vet ju att de inte bor så nära dig heller, så träffa de. Skit i tränaren då är bäst iaf, så du klarar dig nog. Det är ditt beslut. Men se till att ha kvar vännerna. spec. Towe. Men Towe släpper man ju aldrig så ;P
Älskar er (L)

2006-11-21 @ 21:21:57
Postat av: Anonym

Haha ja men Towe vill ju VERKLIGEN inte på hopplägret och det är nåra andra som också ska på det "vanliga" så det blir det :)

2006-11-21 @ 22:11:46
Postat av: Anonym

Aha, men det framgick inte att hon verkligen INTE ville gå på det eller att några andra skulle på det. Men när du säger det är det ju typ skälvklart att du ska gå på de andra. inte hopplägret.

Postat av: Anonym

Mmm, för hon har ju lixom brutit armen så hon känenr sig ju inte helt säker ^^

2006-11-22 @ 21:42:46
Postat av: Raca

WTF e Idol?

2006-11-24 @ 23:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback