Måndag

Ska inte skriva så mycket idag, Maria tyckte jag skulle skriva, men då kommer ingen att läsa mitt tidigare inlägg om Idol, shiet också ^^
Har väl kanske inte så mycket att säga heller för den delen.
Men i lördags bestämde jag och Sara oss för att vi skulle åka in och se på bio, klockan var då 14:17 och bion började 16:10Sergel. Snabba ryck, hem till Sara, där hennes mormor skulle prata i 10 min om att vi inte skulle hinna  x)
Men det gjorde vi ffs ;D Du, Jag och Dupree, början var bra, slutet var bra, där emellan var den snuskigt långtråkig ^^ 
Hmm ska nog inte skriva så mkt mer nu, måste göra mitt fina No-arbete om Akupunktur förstår ni ;)
Imorrn ska jag i alla fall in till stan med Nate och Towe <3
Hmm, ska bara skriva lite bra band också (så att ni kan få den inspiration jag aldrig får=P)
UnderOath, Disturbed, Bullet For My Valentine, My Chemical Romance, From First to Last, Taking Back Sunday, Marilyn Manson, Patrik Isaksson (a), Backyard Babies,  m.fl =D

Måste bara säga en sak till innan jag slutar..  Åbyflickorna ,- Evigkärlek <3
Ni är finast flickor, glöm ALDRIG det, saknar er som fan <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner mig skyldig till detta inlägg :( :P

2006-11-27 @ 21:41:15
Postat av: Sandra

Haha du är typ skyldig ;)

2006-11-28 @ 19:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback