Maria =)<3

Hela det här inlägget ska då handla om min ny-gamla kompis Maria ;D
Numera även min flickvän ;P
Vi har nämligen kommit på att det är mycket bättre att vara lesbisk för killar är bara så jobbiga och sårar oss hela tiden, dem ger oss lite lycka om mycket bekymmer ;P

Sen ska vi inte gå in allt för mycket på hur vi var förr i tiden det finns nämligen bara en mening som kan beskriva det: HELT UR BALANS      ^^
Vi hade massa klubbar (vilket vi då tyckte var jätte coolt), vi typ pratade med oss själva och alltid, trots det hade vi faktiskt ganska hög status när jag tänker efter ^^
Men vi hade iaf en klubb, där vi då skulle gå upp på ett berg och prata med våran "chef", det kan faktiskt inte bli värre, hade vi gjort så nu hade vi ju fan blivit inlagda på psykhem =S
Men då var det kul, och vi umgicks nästan hela tiden, var nog lite tur att vi tog paus från varandra ett tag, vem vet hur vi hade blivit annars ;)

Det var ett tag sen vi umgicks på riktigt men på sista tiden har vi börjat prata mer och mer och kommit varandra närmare igen (fast vi ska aldrig gå tillbaka till våra gamla banor x)
Idag är vi en aning mer seriösa och har nog lite roligare saker att prata om ^^
Idag är jag lixom inte lika intresserad av att spara massa småkryp, göra klubbar och lura ungdomar om "blodet droppar" x) (vilket jag faktiskt lyckades med från förskolan till 2:an(a)
Och sen har vi faktiskt gått på cherleeding också, hur svårt det än är att tro ;P
Då kunde vi lägga huvudet mellan benen och typ massa grejer =O

Men hur som helst så är Maria en jätte bra kompis som man alltid kan prata med om allt =D
Som sagt är det ju synd att jag inte är lesbisk för isånna fall hade jag haft en bra första kandidat ;D

SANDRA (L) MARIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, herregud vilken tur att vi slutade upp med alla konstiga grejer vi höll på med! :D men roligt hade vi ju, och idag kan vi ju snacka om en väldig massa saker. Tillexempel vårat hotpants diskution i omklädningsrummet för ett tag sen, du och jag sa att det niet GÅR att sova i hotpants, men alla andra sa emot :( vi kanske är lite speciella trots allt

2006-11-09 @ 22:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback