OMFG!!!!! <3<3<3<3

Sekunderna går...
Hoppas mina fyra röster räckte...
Hjärtat slår snabbare och snabbare, kamerorna snurrar runt på de tre nervösa deltagarna.

- Den första finalisten är... MARKUS!
Jag: Jaa fuck så bra, men inte så oväntat ;)

Sekunder av OTROLIGT, då menar jag OTROLIGT nervös väntan.
Ska Erik gå vidare eller ska det bli plats för falsksjungande Johan?
Johan kommer gå vidare, Johan kommer gå vidare, intalar jag mig själv så att det inte kan bli sämre...
Hjärtat slår snabbare än det någonsin gjort för i helvete...
Johan kommer gå vidare, Johan kommer gå vidare... Jag avbryts i mina tankar av en gnagande känsla i bakhuvudet att Erik verkligen kommer åka ut.
Kan knappt sitta stilla måste röra på mig, måste springa måste... spy...

- Den andra finalisten i Idol 2006 är.......................................(otroligt lång och FUCKT UP nervös väntan) ERIIIIIIK!!


Jag:  JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, JAAAAAAAAAAAAAAA (Mamma och Sara håller för öronen medan jag springer upp och skriker, dansar och hoppar på golvet.)

Mamma:  Sccchh, scchh, det finns barn som sover.

Jag: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... följt utav asgarv och ett jävligt lättat hjärta. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.


Tror att det var dem längsta, mest plågsamma sekunderna i mitt liv, trodde aldrig att det skulle betyda så mycket, visste att Erik skulle bli känd även om han inte gick vidare, men men men... iaf, oh shit....

Kan inte prata längre, har skrikit sönder lungorna, väckte nog hela kvarteret, minst... Vart så jävla glad, ni kan inte fatta asså... Känner att det börjar bli väldigt många tomma ord här nu, om hur GLAAD jag blev över att Johan inte gick vidare, skulle kunna prata på i timtal om allt dåligt med honom och allt bra med Markus och Erik... Men jag ska bevara er från det just nu, det får bli en annan gång =)

ERIK  VS.  MARKUS   - WHO GIVES A DAMN?  BÅDA KOMMER BLI KÄNDA FFS! =D <3


Kommentarer
Postat av: DENNIS

FAN VAD MOBBAT!!!! =P

2006-11-24 @ 23:15:06
Postat av: Emma

Hehe, visste inte att man kune vara så där intresserad och beroende ev ett program som idol :P Har aldrig fattat det roliga men bra att det inte bara e 9 åriga småtjejer som kollar på det utan att det finns äldre tittare där ute i detta mörka sverige.

Ha det bra
puss

2006-11-24 @ 23:15:12
Postat av: Niklas

goood

2006-11-25 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback