Onsdag

Hej, ja nu har jag helt glömt bort att skriva igen ju.
Har inte riktigt orkat, Danny åkte ur Idol "/
Men jag har kommit på EXAKT hur de kommer bli, bara fråga om ni undrar  =)

Har vart sjuk från i måndags, inte jätte kul men tror jag ska till skolan imorrn.
Så kom Martina hem i natt också, vi ska kanske gå på bio på lördag =D
Fast det beror på om hon får, men de tror vi (hoppas;)
I sånna fall ska vi se John Tucker must die eler vad den nu hette ^^
Det är lixom komedi och romantik, precis vad som passar oss ;D

Hmm vad mer kan man säga då?
Lite svårt att komma ihåg allt som hänt under veckan ^^
Mjo justja, jag var på filmkväll hos trollbäcken mån-tors,  det var roligt, bekantade mig med lite nytt folk =)

Sen har jag ju lite problem också, fast ska nog inte riktigt ta upp dem här.
Eller mja utan namn skulle det väl inte spela nån roll egentligen.
Det finns nån som jag bryr mig om, men det verkar ju vara så långt bort, och jag vet inte hur jag ska göra riktigt. Han verkar inte vara den han säger sig vara riktigt, verkar bara vara intresserad av vissa saker och inte allt.
Vissa vet ju vem han är, andra inte..
Vi får väl se hur det blir, inte enklaste att snacka med honom heller, men tanke på att han typ aldrig är online...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback