Sandra är världens gladaste flicka (a)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Äntligen =D=D=D=D  Felicia åkte ut ur Idol!! =D=D=D
Nu är det bara dags för Johan att åka ut också, de som tycker han är bra tycker jag synd om för ni vet verkligen inget om musik :S  han har inte sjungit helt rent nån gång, han sjunger falskt hela tiden och går upp fel...
Jag måste vara jordens lyckligaste flicka just nu =)
Idag åkte Felicia ur Idol + att jag var hos Martina på typ Togaparty  x)  (Tror aldrig att jag vill äta choklad mer :P)  Plus att min röst är slut på grund av allt karaoke sjungande  x)
Riktigt skoj var det =D
Imorgon kommer pappa så då tror jag att jag ska hem till Tina, känns som om det var en evighet sen så det blir ju kul ;D
Sen på söndag ska jag först till Momento (hoppas det är nån där att rida med ;D) och sen ska jag hem till Tina och äta middag, och då träffa pappa igen så det blir lång träff denna gången  xD

Nu ska jag typ kolla på tv och vara glad över att jag vet hur det ska låta när folk sjunger vilken jag har märkt att många andra inte kan, tycker verkligen synd om alla som inte vet nåt =)
Nu hejar vi på dem två grabbarna som är kvar i Idol som kan sjunga,  ERIK & MARKUS!<3

Kommentarer
Postat av: Qaroliné

Johan borde åkt ut för LÄNGE SEN!

Postat av: Anonym

taskig du är mot Johan då!

2006-11-19 @ 18:25:34
Postat av: Anonym

Hahah men seriöst Johan är så sugande dålig, han har sjungit falskt VARJE vecka, jag upprepa VARJE VECKA! Fan skam att dem har kvar nån som ändå aldrig kan bli nåt!!

2006-11-20 @ 20:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback