Tisdag

Idag skulle jag och min absolut fins vän Towe åka in till stan.
Vi har lixom inte kunnat göra nåt på typ två år, okej två veckor kanske men de känns som en evighet ^^
Efter skolan skulle jag åka till Branbergen för att möta upp henne, fick sällskap av Ida på bussen eftersom hon skulle till Torvalla och simma <)
Det första jag och Towe gör är såklart att börja skratta, typiskt oss lixom  x)
Sen när vi kommer in till stan, till vår stora förvåning, mannen som alltid spelar munspel står inte på plattan =O (STOOOOR förvåning^^)
Sen gick vi bort mot Hötorget, och Towe passade på att bekanta sig med nåra emopojkar, eller mja det var dem som bekantade sig med henne rättare sagt  xD

Fast det bästa var nog när vi skulle äta på McDonalds. Vi sitter så nära dörren som möjligt eftersom det är dropdead-varmt.
Så kollar Towe rakt fram och pekar lite diskret:
Towe:  Kolla Sandra där går min mössa!
Sandra:  Haha, ska du inte gå fram och hälsa xD

(Tjejen med mössan går ut igen men kommer snart in igen)
Towe: Kolla där kommer min mössa igen!
(Towe och Sandra kommer in lite i fantasins värld)
Sandra: Tänk om du skulle gått fram till henne och ba "Heeeeej, hur är läget, länge sen" Då skulle hon nog bli riktigt paff och typ stirra konstigt på dig och fråga om hon känner dig.
Towe: Ja, då svarar jag bara,  neej men jag känner din mössa ;D


Haha, jag älskar dig hjärtat du är underbarast <3 =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback