Tisdag

Ojoj, har visst glömt att skriva på ett tag igen.
Idag när jag vaknade kände jag inte alls för att gå till skolan, jag ville bara gå och lägga mig igen.
Men jag gick ju iaf, och som tur var så slutade vi typ halv 2 =D
Så jag och Nate åkte till Handen och handlade födelsedagspresent till Martina, vad det var blir en hemlighet, vet nämligen att hon är väldigt sugen på att veta vad det är ;)

Och för alla er som undrat varför jag heter "Gaaaah överlycklig" på msn så kommer nu svaret:

Jag har pratat med en kille som heter Jacob Wester (svensk friåkare, skidor) på en hemsida och då började vi snacka om skidor och jag frågade vilken skidåkare han tyckte var bäst, då skulle han först skoja till det och skriva att det var han men sen sa att att Jon alltid varit en förebild för honom, sen frågade han vem jag gillade bäst.
"Jo, jag gillar också Jon men TJ Schiller är min favorit" svarade jag då och sen fick jag ett meddelande igen "Jo, TJ är grym. Är med han nu förresten ;P Han hälsar ; )"
Ojojojojoj, då tog det stopp i min tänkande hjärna =O
För dem som inte vet så är TJ min idol, och han hälsade till mig, MIG, MIG, MIG!!
Största som hänt mig på länge =O
Sen värt att veta är ju förståss att min idol är en 20årig friåkare från Canada, så det är ju inte nån Johnny Depp kanske men för mig betydde det MYCKET =D

Och för er som inte vet var en friåkare är så är det folk som åker skidor över stora gupp och gör trick :P

Alla måste ju hört talas om Jon Olsson och hans Kangaroo Flip ;D

Förresten så åkte Cissi ur Idol i fredags och Sammy Carlson vann skidtävlingen inne på Stadion (även fast det inte var välförtjänt så kämpade han bra =)
Jag och Martina spenderade lördagen inne i stan för att först gå på bio och se John Tucker must die (ska köpa den när den kommer ut^^).
Sen gick vi till Stureplan för att hitta Hotell Anglais (rent helvete att hitta dit kan jag ju säga^^) och sen satt vi där i regnet ett tag och gick sen in i Sturegallerian och kollade runt lite.
Sen åkte vi hem ^^
Förresten så har Ed köpt en ny tröja, den passade honom jätte bra  x) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback