All min kärlek <3

Nu ska jag börja med nåt nytt, varje dag ska en person få nåt som jag kallar all min kärlek, det ger jag alltså till den som har vart bäst för dagen =D

Den som får all min kärlek för dagen är ... SARA =D<3

När jag var med Sara idag hade vi skit kul, satt och kollade på lite olika videor från idol, vi båda minns ju vilken vi kollade på mest ^^
Sen snacka vi med lite roligt och lite o roligt folk också  =)
Sedan skulle Sara gå, vi gick utanför dörren, jag låste och sen sa hennes pappa att hon fick stanna längre och vi gick in igen =P


Jag måste skriva klart min No-fördjupning också "/ Ska vara inne imorrn och jag har fastnat helt på slutsatsen :O
Men men, vi får väl se hur det blir, förhoppningsvis hinner jag väl klart innan 12 iaf ^^
Annars kommer jag vara helt död imorrn och då ska jag vara med världen bästa Towe och hon kommer köra slut på mig så jag får vara pigg innan. Haha närå, men vi har alltid så kul tillsammans och kör alltid slut på varandra, kommer ihåg alla stunder vi haft tillsammans =) Eller i alla fall dem bra =p

Nej men nu måste jag gå och skriva klart arbetet
Pussar pussar, ha det bra <2
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback