Föralltid<3

Jag glömmer aldrig den dagen, trots att det var 5 år sen.
Jag blev påmind, skulle aldrig kunna glömma det.
De värsta, minuterna, sekunderna, i mitt liv.
Vi åkte dit, jag försökte att inte gråta för din skull, men det var omöjligt.
Vi behövde aldrig gå in på kliniken, jag kommer ihåg hur mycket du hatade det.
Det där lilla röda huset är inprintat i min hjärna.
En lång stunds  väntan, försökte låta bli att ta farväl, du skulle inte behöva veta vad som skulle hända.
Sen kom hon, med de tre stora sprutorna.
En, sen två, tårarna sprutade, jag låg brevid dig på golvet, sen den tredje, du hade inte ens behövt den så svag som du hade blivit.
Där var vi, jag, mamma, mormor och morfar, dem hade passat dig varje dag så länge jag kunde minnas, tills mamma kom och hämtade dig när hon slutade.
Där stod vi allihopa och kollade på när den vi älskade mest försvann, någon som aldrig mer skulle komma tillbaka.

Du följde med oss dit, men du kunde inte följa med tillbaka hem, du var för evigt borta, min allra bästa vän, du kommer alltid vara saknad hjärtat<3


Beatnick's Dashing Donna - i mitt hjärta är du alltid levande älskling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback