Fredag

Idag har jag bara vart i skolan i typ två timmar, jätte skönt =)
Var nämligen hos min alldergi doktor i två timmar också, inte lika kul =O
Sen som de flesta vet så blir det ingen halloweenfest ikväll,
jag ska skojsa runt med Nate och Towe istället =D
Vi ska kolla på Idooooool :D
Jag har aldrig vart helt inne i det tidigare men nu har jag helt fastnat =O
alla är ju så bra och det är så kul att sitta och kommentera när alla sjunger fel, för höga toner, för lågt, för sent, ja you name it =)
Nu sitter jag här jag, ska nog kanske göra lite skolarbete, men det är inte direkt så att jag slänger mig över böckerna för att jag har längtat så =p
Just nu snackar jag med Dennis som är väldigt upprörd över att det itne blir nån halloweenfest eftersom han har så tråkigt =p
Men ja vi får väl se hur det blir.

Ha det bra
Pussar <3


Kommentarer
Postat av: sara

Hehhe du skojsa minsann runt lite med mig me :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback