Gaaaaah!

Läxor, läxor, läxor! Vart man än går måste man komma ihåg att man har ett ton läxor att göra också :O
Nu är det nog faktiskt 'bara' No-fördjupning, So-stödord, Engelska-spökhistoria, svenska-stödord, svenska-uppsats, svenska-bokrecension... Har säkert glömt nåt också.
Jag ska nog göra som jag sa till Ben, försöka få ett bra betyg och sen hoppa av skolan, jag orkar verkligen inte med det här :-O
 
Sen i helgen har vi blivit bjudna till den här Trollfejden också, fast nu ska Towe med istället så hon ska vara min avlägsna kusin som kommer från England ^^ Det funkar väl det också ;)
Så det blir en Towe helg då, tur det för ödet har bestämt att jag och Towe inte ska träffas ofta, så fort vi ska träffas kommer nåt emellan. Men men, om det inte går i helgen så tror jag att jag måste döda nån ^^


Jaja nu måste jag gå och fortsätta på min 'superroliga' uppsats nu.
Ha det bra pussar<3
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback