Godkväll världen :)

Nu är det snart dags för scouterna =)
Har ridit också, hade Mango, det gick väl inte toppen kanske. I början lyssnade han inte alls men sen över bommarna gick det faktiskt helt ok =)

Just nu lyssnar jag på Tell me baby med Red Hot Chili Peppers, egentligen har jag aldrig tyckt om dem, men nu har jag fått upp ögonen för dem och dem är ju faktiskt bra när jag tänker efter :O
Åh fan nu vart det Shy istället med Sonata Arctica, så vacker, jag skulle kunna gråta hur mcyekt som helst till den låten, den är såå fin <3
Ja vad har jag gjort mer idag då, jag har snacka med Ben, gör nog det ganska ofta ^^ Han är ju riktigt snäll fast jag tycker fortfarande att det är konstigt att dem röker inne, men Frankrike är väl Frankrike. Och han gick faktiskt till skolan, wuhu! =p
Ja och imorrn ska jag hem till Sara och ha roligt :)

Förresten så hade jag min katt i min ridhjälm alldeles nyss, alla sa att hon var jätte söt (a) det är hon ju såklart alltid men extra söt när hon satt där med tassarna på skärmen :)

Men nu mina vänner ska jag gå :)

Ha det så bra nu

Pussar Sandra <3

P.s: Ni kanske inte tänkte på det men rubrik för den här dagen var GODKVÄLL, det säger jag ju aldrig :O:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback