Godmorgon =)

Nu sitter jag här med Sara (som vanligt ;) vi lyssnar på god must hate me - Simple Plan.
Sen vet ju alla att gud inte finns =O
Om en halvtimma ungefär kommer pappa och lite andra från släkten =) Var inte igår <3
Nu fastnade jag lite, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, har nog massor men det går för mycket saker i huvet så jag kan inte få fram nåt bra ^^
Förresten så har Sara också har en blogg -
http://saraismyname.blogg.se/ kolla in den när ni har tid =)
Jaha jag kan ju skriva lite om mina favorit sångare för tillfället (fattar egentligen inte hur jag kan gilla dem för det är verkligen inte min stil, eller nåra men aja ^^)
Just nu är jag bara heelt inne på Patrik Isaksson :) Fast honom har jag iof alltid tyckt om, han är typ Sveirges kung :) 
Och Martin Stenmarcks nya låt - sjumilakliv, jag är kär i den låten för tillfället :D            
Nu vet jag ju då inte vad mer jag ska skriva, jag sitter och försöker luska ut vad Niklas har gjort för dumma saker i sitt liv och Sara sitter och klappar Snuttan x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback