Halloweenfest på fredag.

Tänkte att det var dags att skriva lite igen, funderade faktiskt på att inte skriva mera så att folk skulle läsa mina andra två senaste inlägg, så glöm inte det<3

Jag sitter här nu och kollar på Grey's Anatomy,  just nu är det paus. Innan idag var jag hemma hos Martina, våran resa dit var ju lite speciell =O Så här gick det till i detalj:


Vi bestämde oss för att buss 825 till Handens närsjukhus och sedan byta buss eftersom det regnade och vi ville inte vara ute och gå då.
Så när vi ska byta var det jätte fullt på bussen och då menar jag verkligen jätte fullt, men jag ställde mig där inne men Martina stannade utanför

- Som ni ser så får det inte plats mer nu, sa busschaffören. (Jag vänder mig om för att gå ut igen)
Så jag stänger dörren nu fortsätter han.
- Nej vänta sa jag och Martina men nej inte det inte så där fick jag åka själv och vänta på att Martina skulle komma med nästa buss, men även då minnförstod vi varandra så det blev fel igen =O
men vi kom fram tillslut iaf ;)


Förresten så har jag precis pratat med typ världens elakaste människa, han heter Jens. Han lurade mig att han var Jehovas vittne och började snacka om att jag inte skulle komma till himlen om jag inte trodde på gud, jag trodde såklart han var helt seriös till han sa att han bara skämtade och att han själv var ateist =O Han sa att allting var så upplagt och att han bara var tvungen =P

Jaja nu ska jag gå och snacka med Malin(Mallaaan) som förresten har gett mig ett smeknamn, Sandruuuw =)

Och ni som är bjudna till Halloweenfesten som inte svarat ring eller skriv på msn =)

Ha det bra =)
Pussar Sandra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback