IDOOOOOOL <3

Helluw allihopa =)
Nu sitter jag och Sara här och vi har precis kollat på idol.
Snäckan åkte ut, när ska svenska folket fatta att Felicia ska åka hem ? =O
Trodde jag typ skulle få hjärtklappning ^^

Sen har jag vart i Farsta idag och köpt två par jeans (äntligen) dem passade ju riktigt bra, bara det att dem var lite långa, men då är det bra att man har en mamma som kan sy ; )

Sen var jag och Sara ute på prommis, såklart regnade det =P
Men det funkar ; ) Vi gick typ mer än en timma och mina fötter var halvt döda,
testa gå i öppna, högklackade skor i ösregn så det blir alldeles halt och försöka hålla koll på ett paraply som viker sig åt fel håll hela tiden ^^

Men vi hade mycket att snacka om så man hann knappt andas emellan, eller huvudtaget ^^


Ja och nu sitter vi här och lyssnar på musik ; ) Och pratar som vanligt ^^
Sen ska vi väl ta lite bilder också (=

Men nu ska jag gå.
Pussar vart ni vill <3 


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha!1 Vad vi hade kul. stackars dina byxor. hehhe. neej vad taskig jag är :P puss puss . // sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback