Måndag - höstlov

Nämen nu har jag börjat bli dålig på att skriva här :O
Men vi tar allt från i lördags då.

I lördags passade jag min ungefär 1 och ett halvt åriga kusin Kevin, det var kul, men ansträngande, han kan ju faktiskt gå(tyvärr även springa^^) numera.
Sen igår skulle jag rida ut ensam på Momento, ja det gick ju lite som det ville. Först blev han rädd för bilar och såklart pratar jag då i telefon med Anna (damp häst, han är ju inte ens trafikrädd:P)
Sen blev han rädd för en plast påse så det tog typ 5 min att komma därifrån, och det var när jag ledde honom :S

Och idag har jag ju inte gjort mkt, sitter bara här, har ont i nacken för att jag har tagit hostmedicin ^^ Hur lyckas man :P
Sen ikväll ska jag iväg på filmkväll tror jag väl, kommer säkert somna efter typ en halvtimma x)


Förresten så var det Linda som åkte ur Idol i fredags, det var inte alls kul, hon gjorde inget fel alls...
Ja så därför har jag nu bestämt mig att här ska jag skriva en liten lista med bra och dåliga saker om alla idol-deltagarna:

Markus: Sjunger jätte bra och har annorlunda röst som dock kan bli lite, ja ohörbar ibland. Utstrålning!

Danny: Sjunger jätte bra, väljer ibland för höga låtar och "tappar bort rösten" ibland, charmig som ingen annan, vet verkligen hur man ska göra för att få publiken på fall! Riktigt bra på skånsk rap ;D

Erik: Riktigt bra utrstrålning, har börjat sjunga mycekt bättre på sistonde, verkligen tagit sig uppåt och förbättrat sig. Grym på skånsrap! =D

Cissi: Kan sjunga bra ibland men tar tyvärr alldeles för ofta fel låtar och det blir då bara blablabla och inte bra alls. Lite tråkigt för hon har en riktigt fin röst och kan sjunga bra när det verkligen klatschar rätt.

Johan: Ojojoj, i fredags var det katastrof varning, det blev falskt lite här och där och lät itne bra, (Nate höll ju dock inte med mig, för hon tyckte han är söt, men gosh det lät verkligen hemskt) och han kan INTE,INTE,INTE rappa på skånska =O

Felicia: Tror vi måste ringa nåt byggföretag som kan få bort henne från marken!! Hon står rakt uppochner, rör aldrig på sig och sjunger helt vanligt med en röst som vilken levande människa kan sjunga med..Dock verkar hon ju vara en söt tjej men henne på skiva? Nej tack!

Nu har jag skrivit alla iordning också, var bra jag är (a) =) 

Ha det bra 
Pussar <3




 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback