Mitt hjärta <3

Det här ett ett inlägg tillägnat min farmor.
Under de senaste 14 åren har hon fått utstå mer än vad många gör under hela sitt liv.
Hon har bröstcancer som har spridit sig till ryggen, har haft svamp i halsen, och mår psykist dåligt och nu vet man inte om det är något mer fel på henne.
Jag älsar henne så otroligt mycket, om hon försvinner vet jag inte vad jag ska göra.
Hon är alltid så glad och älskar att prata med alla, finskar, svenskar, spanjorer, you name it!
Alltid vill hon vara vän med alla och pratar alltid om vad som hänt henne under de senaste dagarna.
Även fast jag inte alltid sagt så jätte mycket älskar jag att lyssna på henne och bara vara uppe hos dem och titta på tv och fika, får alltid mer, som dem alltid köper för att jag ska få.

Som Martina alltid har sagt, min coola farmor med stora solglasögon och målade naglar.

Kommer aldrig glömma tiden då vi var i Spanien och hälsade på.


Ingen kan förstå hur mycket jag älskar henne..
MItt liv kommer aldrig bli detsamma om hon försvinner, du får bara inte, utan dig vet jag inte vad jag skulle göra. <3

Om du går så går jag med dig, hand i hand föralltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback