Planering på g :)

Hejsan, var ett tag sen man skrev eftersom min data har varti trasig.
Men nu har Towes snälla låtsaspappa Johan varit så snäll och fixat den åt mig ;D
Sen såg ju jag och Towe en annan väldigt fin sak när jag var där det ska vi inte dra upp mer men vi fick oss ett gott skratt iaf :P
Har redan börjat planera in helgerna typ två veckor frammåt^^
I helgen ska jag var amed Towe och gå på maktspelning och jaa, typ vara med henne hela helgen (: Sen skulle vi tydligen komma på 'Trollfejden' som Trollbäcken har men det hinner jag nog inte.
Helgen efter det ska kanske nåra från Sollentuna komma, vet inte hur det blir har inte snackat med så många än...

Så klart är det mycket i skolan som vanligt, det känns som att skolan är annorlunda, men jag vet inte hur, och egentligen så bryr jagmig nog inte heller.
Vi hade iaf kul när vi var hos Towe, vi satt i köket med hennes brorsa Martin, han började snacka om k*ksugande och sen när Towe började snacka om att det var inte så hon gjorde hon hade sina knep, då blev han arg och kastade godis på henne. Även fast han brukar vara taskig mot henne så är det ju faktiskt fortfarande hans lillasyster ;)

Nu kollar jag på nåt program om par som har typ 32års åldersskillnad och sånt ^^
En tjej fick 400 ofrivilliga orgasmer i veckan, och typ 50-60 om dan.. Stackars tjej, hon är nog ganska trött efter det har gått en dag :O 
Jaja, nu ska jag gå och ska kolla på Fling sen, det är egentligen inte kul men jag har fastnat för det ^^

Ha det bra
Pussar Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback