Tisdag

Ja idag har jag ju vart i skolan som vanligt då^^
Vi hade värsta bra pakten för musiken, nåra skulle gå hem sen skulle nåra gå och säga att typ inga var där så att vi inte kunde ha musik, tyvärr så kom ju vikarien medan vi höll på att planera våran 'flykt' så det vart ju inte så mycket med det ; )
Tur var ju iaf att han var snäll, tyvärr även kompis med våran vanliga musiklärare så vi får försöka sköta oss (a), han är faktiskt ganska läskig den där vikarien också :O Mattias hette han tydligen, och jag undrar fortfarande om hn inte hade nån ^^ han var nog tjej i sitt tidigare liv ^^

Just nu kollar jag på Christine så jag måste gå, men jag skriver väl mer imorrn ( :

Ha det bra, pussar <3
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback