Torsdag

Godkväll allihopa =)
Nu sitter jag här igen, och gör mina läxor...
So-prov imorrn då, hoppas man får hälften rätt iaf ^^
Sen är det ju Idol imorrn också =D Rocktema dårå <3
Såklart hejar man på Danny sån stil han har, riktigt härlig kille som inte är rädd för att göra nåt, sen sjunger han ju hur bra som helst, klass kallas det =)
 Markus är också riktigt bra, kan inte riktigt välja mellan dem två, det finsn ju lixom inget med Markus som inte går att tycka om typ, sångrösten är ju lixom wow men har inte samma utstrålning som Danny. När jag sitter och skriver här känns allt så självklart som om jag vet allt om det här, men det gör jag verkligen inte, men men man skriver ju bara det man tycker eller hur =D

Sandras rankning av dem som är kvar i tävlingen^^:
1. Danny & Markus, delad första plats ^^
2. Erik
3. Linda
4. Johan
5. Snäckan
6. Cissi
7. Felicia


Jahaja vad har jag gjort idag då, jag har vart med min favorit-Nate ju, var ute och gick och träffade på Eve, hennes syrra Maria och deras hund Rex, dem skulle till Sågen och köpa godis så då gick vi med dem, fick man klubbor på köpet också ^^


Sen imorrn ska jag vara med Sara också vi ska antagligen köpa jeans (välbehövt^^)

Men nej hörrni nu har jag ungefär 20 sidor kvar att läsa om industialismen eller vad det heter så nu ska jag gå.

Ska bara avsluta med en bit av låten 'Känn ingen sorg för mig Göteborg' av underbara Håkan Hellström:

Ge mig arsenik
För stan är full av tanter och tragik
Pulver hjälpte mig, verkligen
Skriv det här i tidningen för jag var nere men uppe på fem

Lillebror, bli inte som jag när du blir stor
Du stod i dörren och sa: är det här allt som blir så dör jag
Lillebror, bli aldrig som jag

Känn ingen sorg för mig Göteborg
Och Singoalla tror att om, himlen finns är jag förlorad
Men känn ingen sorg för mig Göteborg

Godnatt sov gott nu alla små änglar där ute =)
Ha det bra <3
Pussar Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback