Towe + Jag = perfekt hårfärgning på Anna ;D

Finns inget at skriva utom att ni är BÄST! Jag älskar er mer än allt.
Det spelar ingen roll vad vi gör, vi har alltid kul. (:
Sjunga Patrik Isaksson låtar medan man går till Konsum, ta cp bilder ^^
Färga Annas hår så det blev liite konstigt (a) men snyggt iaf ;D
Imorrn till Sollentuna odkså ett ag, fast det kommer säkert vara så att ingen kan komma igen, förra gågen vart de ju lång vandring i hela Sollentuna med Nate och Oscar... Inte det roligaste x)

Sen idag i skolan hade vi det trevliga samtalsämne som alla tycker är konstigt förutom jag och Martina =P Men jag förstår henne, det är inget hon kan råför =P
Sen kommer jag nog aldrig glömma mitt kött jag fick i skolmaten, jag undrade faktiskt om vi inte fick bläckfisk, det var verkligen en fettklump med sugkoppar :O Jag tror jag ska bli vegetarian iaf när det gäller skolmaten, jag får verkligen inte den bilden ur huvet det var grymt äckligt...

Men jaja nu ska jag gå.
Ha det bra, pussar <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Vadå rosa bandet ? :P

2006-10-13 @ 21:42:08
Postat av: Sandra

jag har väl inte skrivit nåt om rosa bandet :P

2006-10-16 @ 17:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback