Towe och jag idag =D

Idag går all min kärlek till... TOWE! <3

Idag har jag och Towe haft skoj som fan :D
Vi var ute och gick, såklart skulle det ju börja regna och såklart skulle det kännas som att vi blev jagade x)
Nu sitter vi här och sjunger En flicka som är stark av Mimikry och flummar lite, måste vara energidrickan ^^ 
Vi har tagit lite kort som jag kanske laddar upp sen ^^
Såklart kollar vi på idol också, MARKUUUUUS! =D Fast jag gillar Danny också, *charmtroll* ^^

Men nu ska vi gå och fortsätta 'hålla' på..
Ha det bra pussar <3

Ps. Ska upp tidigt imorrn :O Ska var avid scoutstugan kl 9, kommer nog vara död när helgen är över ^^

Kommentarer
Postat av: hej

lägg in bilderna så är du snäll

2006-10-07 @ 12:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback