FILMKVÄLL :D:D<33

Igår till idag hade vi filmkväll hemma hos Sara eftersom hon har fyllt år. Det var en sån sak som man verkligen ALDRIG glömmer :D
Dem som var där var jag, Anna, Towe, Nate, Ida (sov inte där), Sara(såklart^^), Gabbe, Matte(sov inte där), Olle, Jonte och Benjamin.
Vi såg typ bara på en hel film, sen kollade vi bara på hälften av alla dem andra men man kan ju inte glömma vårt nattbesök vid gropen ;D
Cp killar fanns de gott om. Okej jag berättar hela historien ^^
Vi bestämde oss för att gå ut och gå för att vi inte hade nåt att göra...
Då var det massa killar där, nåra hade moppe, nåra cykel och nåra gick.
Egentligen fick man ju inte köra moppe där så dem kunde egentligen inte sagt nåt ;), jaja men iaf så la sig Benjamin på vägen men flyttade sig innan moppen kom(dem behövde typ inte sakta in vad jag har hört, såg inget av det egentligen^^). Då kom dem fram och började mucka med Gabbe och sa att dem skulle slå in näsbenet på honom, och han ahde ju då inte gjort nåt. Då gick jag och ställde mig där och det var ju inte jätte uppskattat, då blev dem ju tydligen jätte sura på mig för att jag sa tillbaka.
Jaja, tror inte jag orkar berätta allt om det, men dem var iaf ooootrooligt fega, och sa att vi var fega för att vi gick och inte stannade och slogs som 'riktiga' män, nu var ju då dem flesta kvinnor^^
Men så klart ringde ju Towe sin brorsa som typ alla vet vem de är ;) Tur bara att han inte hann komma dit när vi var där för så hade det vart synd om dem killarna :P Towe brorsa har aldrig haft en blåtira och han älskar att slåss har jag fått reda på ^^ Sen kom han dit 5 min efter Towe hade ringt men då hade vi redan gått, fast de hade varit nåra killar där och dem hade blivit skit skraja ^^ Där ser man hur bra Towes brorsa kan vara att ha ibland ;D
Resten av kvällen hade vi det omväxlande roligt och trist, kom inte på vad vi skulel göra men sen hum kom vi på vad vi skulle göra ^^ Vi hade tokroligt (XD).

Men nu ska jag gå, hade bra :)
Hörs sen
Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, roligt inlägg XD

2006-09-16 @ 21:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback