MILLIE! :D<3

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar igen, mår inte så bra just nu, förkyld och trött och sen lite problem med andra saker som vissa fattar och andra inte.
Har inte så mycket att skriva nu heller förutom att MIN KATT HAR KOMMIT TILLBAKA =D<3
Vi var och hämtade henne igår i Farsta och hon försvann från Tyresö =O Nån måste ha tagit med henne dit bort för hon kan inte gå så långt över så stora vägar.... Men nu är hon hemma igen =D, lite magrare, hade fullt med fästingar och tovor men annars bara bra =)
Och sen var jag på Grönan och kollade på Håkan 1/9, de är inte ens värt att beskriva här för de finns inga ord som kan förklara hur bra han är. Visst då tycker alla, hum Håkan Hellström han suger ju. Tyckte jag också innan jag såg honom live så döm honom inte innan ni sett honom för de är absolut inte samma sak på skiva =O Så scenvan och allting, superbra recensioner fick han också ;)
Alla gjorde som han sa och lyssnade och shit vad härligt de var förutom att alla stod på varandra ^^
Och sen kan man ju inte glömma alla som var där, äntligen träffa Johanne igen och träffa Maria, assnäll tjej asså =D Hoppas verkligen dem kan komma hit sen någon helg och att vi kan komma till dem också =)

Saknar alla från Grava och hoppas vi kan synas nån dag =) Scouter imorrn träffar man nåra iaf.
Och Åbyflickorna, ni betyder allt och ännu mer, fan va synd att ni inte fick komma =(

Jag skulle aldrig kunna glömma allt <3 Jakten på moppepojkar med hårspray och ridspön, ligga 3 stycken i en jätte liten säng, Bella som sover över och drömmer om en sak men säger pommes frites ^^

Haha och tampongerna i fönstet, de var ju inte jätte lätt att stå där och kolla ut genom förnstret, men om moppepojkarna hade kommit så hade dem väl blivit skraja iaf ^^

Åh, shit vad jag längtar tillbaka asså, alla måste komma nästa år igen.

Kommer ihåg sista natten, när jag, Frida och Sofie skulle sova i den där stugan och jag flyttade på mig och tog med täcket för att de blev så varmt, sen när jag vaknar så ligger Frida bredvid mig igen. Shit vad varmt de var asså, så hade man ju inte bytt om heller så jag hade på mig mjukisbyxor och typ en t-shirt, jag höll verkligen på att dö.

Jag kan inte beskriva hur kul jag hade asså, allt var bara så himla speciellt, när vi stod vid vägen, när vi "klädde ut oss" och när vi väckte Ellie och Rebecca för att dem skulle komma hjälpa oss mitt i natten för att vi hörde nåt.

Som dem där blixtarna utanför dörren, det såg verkligen ut som en digitalkamerablixt och visst kan de väl ha vart de, den enda tiden på dygnet moppepojkarna vågade komma dit var ju när de var natt för om nån skulle se dem och få bild på det skulle dem bli polisanmälda.

Haha och när alla gömde sig för dem i den enda stugan utan lås och jag och Bella(?) stod och vaktade med spöt och vissa var jätte rädda och vissa bara satt där, helst av allt hade man ju velat gå ut men det fick man ju inte... Och sen när dem sa att man antingen kunde ligga kvar i den stugan eller komma in till dem och sova för att det fanns mer plats där, vi ba ööh får vi gå och lägga oss i våran stuga, dem såg lite halvt paffa ut, som om dem trodde att vi var rädda.
Och sen måste man ju bara minnas Sannas mackätartävling mot Lova då hon åt typ 14 mackor för hon trodde att Lova hade ätit 9 och hon hade ätit 2. Och med parasollet "Vad är de här" (drar i "knappen" på parasollet och det åker ner" "hoppsan" "ojoj" haha det låter inte kul när man skriver de men det såg så otroligt kul ut, och när vi körde brännboll och Towe och Sanna drog ner varandra i leran, så vart de lerbrottning istället^^
Jaa hörrni, kan inte beskriva er med ord, hoppas vi syns nästa år.. Tll sist måste jag bara få med den underbara hästen jag hade, Hurby eller som vi kallade honom Hurby fulltankad, inte för att han var de, men iaf^^ Kommer ihåg när han sprang ut och jag hängde efter i manen och sadeln ^^ <33333333333333
<333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

Ha det bra
Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback