Regn + Grönan ?

Hejhej, har helt glömt bort att skriva på ett par dar nu så de blir idag igen då.
Ska egentligen till grönan men vet inte om jag ska åka, spöregnar så de känns inte jätte skojs direkt ^^
Har väldigt tråkigt just nu... Sitter bara här och dricker te. Och förresten det är en sak jag har undrat ett tag nu speciellt idag. Varför säger ens kompisar att de känner att man inte gillar dem när de är dem som undviker en ? Det är någonting som jag bara inte kan förstå.
Får göra nåt kontrakt med djävulen eller nåt så att jag alltid kan typ gå runt på jorden och tracka alla.

Nu är det iaf Navy cis på tv så jag har nåt att göra, tyvärr går Tyra Banks show samtidigt men men, klart man väljer navy ^^
Hoppas det slutar regna så att man kan dra till grönan sen, ska kolla på Håkan Hellström =P Ingen favorit men man får ju träffa kompisar och de betyder ju nåt ;D

Men jag ska gå nu så vi hörs senare :) Och förresten om nån ser min katt (finns beskrvning i ett tidigare inlägg) mejla mig. <3

Ha det bra
Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback