Skola, kräftor och BETTAAN :D<33

Gokväll gokväll.
Den här dagen har det väl inte hänt så mycket.
Först var jag i skolan, det var ju inte direkt roligt men dagen var inte överdrivet lång heller.
När vi hade engelska hade jag skrivit om hela mitt arbete och skrivit in det på datan men där jag skulel spara de har jag egentligen massa mappar som inte fanns där nu, smart som jag är så sket jag i det och sparade det iaf och sen när jag skulle skriva ut det så var det borta... Min vanliga tur alltså, så det blev till att lämna in det handskriva arbetet och man kände sig en aning utanför bland allt datorskrivet^^
Sen hade vi matteprov och jag hade nog fel på mer än hälften, typ det enda jag kommer ihåg var att jag skrev 1 och en halv på sista för alla andra hade typ skrivit 8, det tyckte Martina var väldigt roligt =P

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag väl inte gjort så mycket, mamma och jag åt kräftor och kollade på Johnny English (roande^^), sen har jag vart ute med Bettan, mormor och morfars hund för dem som inte visste de =D Sen var Nate här ett tag efter skolan också, vi typ spealde Rally, låter jättetråkigt jag vet men men när man är proffs så (A)

Jaa hörrni vad mer finns det att skriva? Sitter bara här och har tråkigt och snackar med lite olika folk ^^
Har kommit på att jag älskar min scoutkniv, eller ja nästan iaf, är man besatt av vassa saker så är man :P
En till sak jag har kommit på är allt allt har en baksida, vet inte hur jag ska förklara det bättre. Man tycker alltid att nåt är bra, men såklart är det ju bara det bra man ser, men det finns alltid något under det också, något som inte är lika bra....

Aja ska gå nu
Ha det bra
Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Skriv ett till inlägg, sandra. vill läsa^^

2006-09-16 @ 21:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback