5 colours in her hair...

eller 7 par strumpor till Tina och Nenne ;)

Idag hade vi VÄRLDENS JOBBIGASTE dag i skolan,
HagaMaran, eller i år LyckebyRuset.
5 kilometer av ren pina.
Det är verkligen skolårets värsta dag, ingen saftfick vi i skogen i år heller =O

Fast sen fick jag åka hem till Martina (:
Och baka negerbollar, och slinga hennes hår (hon klippte sig idag också).
Vi var så otroligt duktiga och gjorde middag också, fast det smakade inte så mycket (a) Men gott iaf =D

Idag har jag typ inte lyssnat på nån musik ... känns det som.
Så idag får väl favorit musiken bli upspeedade McFly och Busted låtar eftersom det var det jag erfarade mig om idag ^^

Efter Martina gick jag hem till Tina och Nenne, sålde strumpor och pratade.
Och lekte med Kevin i badet gjorde jag också , jag är hans fadder, det är ungefär som en gudmor bara det att han inte är döpt (a) =D


Imorgon ska jag vara med Malin, Towe och Megan (;
Megan som är så dum och har flyttat till Dalarna, som förresten ligger neråt.
Sen fyller jag år på lördag, woho grattis till mig lixom ;) 


Kommentarer
Postat av: Maria!

som sagt, du läste kanske mitt inlägg om lyckebyruset, haha ! jag förstår dig ;):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback