Blinded by the light,

Idag är det Valborg,
det betyder grillkväll med flickorna (:

Idag är även dagen, självaste dagen.
Den 30:onde april,
dagen som man inte alls behöver veta om när det kommer till historia ^^
Men ändå är det dagen som Church of Satan skapades av Anton Szandor LaVey och dagen som Adolf Hitler tog självmord, det kan man ju förståss behöva veta när det gäller historia...

Idag har jag vart i Handen och köpt shorts med Martina,
och lånat en bok (:
En bok som jag har velat hitta länge =D

Och nu sitter jag bara här jag, och tänkte läsa denna bok,
som är EXTREEEMT svår...
Med tanke på att den är på engelska, gammal och är skriven för att vara svår ^^

Men men , den är bara 207 sidor, så jag ska ta mig igenom den iaf :)

Läntar tills ikväll (: <3

Dagens låt:   Ticket Outta Loserville -  Son Of Dork ,   för att den är så oerhört gullig och för att James är så tönt i videon (:


Kommentarer
Postat av: Maria

händelserik dag alltså ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback