TheBestOfMe;

Så idag var det min födelsedag, eller mja igår får man väl säga.
Det var trevligt :)
Först kom farmor, Tina, Nenne och Kevin vid halv två, en stund senare kom Kari, Lillan, Jocke, Nicke och Micke, sen kom farfar också.
På kvällen hade vi släktmiddag också (;
Jag har fått pengar, och en plattång =D  Så nu kan Maria få tillbaka sin ;)
Sen fick jag ett halsband av farfar också (:
Och en fotlänk och en assöt nalle av Nate;

"Don't stop me now, Im having such a good time"


Dagens favoritlåt;    Live Forever    -  Magnus Carlsson      för att den alltid gör mig glad no matter what,

På fredag är det Operation Dagsverke, då ska jag passa Kevin (:
eller jag ska passa honom på lördag men får pengarna påå fredag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback