We're not alone,

Jag har upptäckt en sak...
Jag älskar bloggar!

Jag skriver inte jätte ofta, men jag kollar den flera gånger om dan och typ bor inne på andras bloggar.
Men vadska man göra om man vill veta om folks liv och informera dem om sitt eget ? ;)

Just nu lyssnar jag på Boyband   -  Son Of Dork,
Näst efter McFly är Son Of Dork mitt favorit band, ja jag vet att de båda är pojkband,
och ja jag vet att jätte många hatar deras musik.
Men deras musik gör mig glad.
Jag tänker inte sitta och låtsas att jag gillar massa band jag inte gör för att verka "cool",
det är bara patetiskt.

Idag är det ett rent helvete att skriva ^^

Jag har precis fixat mina naglar, och dem är en aning för långa så jag skriver fel typ hela tiden =O

Men men, är man bloggnörd är man (:


Förresten så har jag och Martina skapat en McFly-blogg som ni måste kolla in.

OM NI ÄR INTRESSERADE!!      Vi Vill INTE INTE INTE ha massa skit om att dem suger. Ni behöver inte tala om saker för oss som vi redan vet, TACK!
http://xmcfly.blogg.se/     heter den iaf (:

Jaa hörrni, nu börjar det bli dags att gå och lägga sig, ska till sjukgymnasten imorrn så jag får ingen sovmorgon ;/
Fast imorrn ska jag sälja strumpor till farmor också, hon lovade att hon skulle vara så vänlig och köpa av mig (a)
Hon är underbarast <3,

Jag fyller år på lördag om någon är intresserad av att veta det (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback