What I go to school for -

Ja gott folk, Maria har verkligen fått igång min blogglust igen.. Vad ska jag göra åt människan ? =D
Tänkte att jag skulle en sån där lista som är så jobbig att läsa men så otroligt rolig att skriva, så try to enjoy (;

Dagens låt: Don't know why  -   McFly, 
Dagens dusch: Duschade inte idag .
Dagens frisyr: Utsläppt.
Dagens smink:  foundation, solpuder, mascara, kajal, läppglans.
Dagens klädsel: Jeans och pikétröja.
Dagens händelse: Varit uppe hos farmor och farfar och fikat <3
Dagens planer: Ska gå och lägga mig snart ^^
Dagens vill ha: En hund...
Dagens saknad: Åby rid och träningsläger <3
Dagens drog: Glass =O
Dagens tråkigaste: Skolan ...
Dagens finaste: Grey's Anatomy!
Dagens måste: Gå och lägga mig i tid!
Dagens dricka: Jordgubbste =D
Dagens köp: Hmm, en glass om det räknas x)
Dagens mat: Typ sallad och macka i skolan ,sallad till middag.
Dagens sjuka: Täppt i näsan ^^  Mycket pga att jag grät så mycket tillGrey's Anatomy ...
Dagens kärlek: Till farmor och farfar för att de är sådana underbara människor <3
Dagens mående: Helt ok, (:


Och om ni inte har märkt det så är det låttexter jag har som rubrik,
denna dag fick Busted's What I go to school for pryda den vita fula rutan, då blev den en aning finare iaf (:

Ger lite extra kärlek till McFly's låt Don't know why, den är otroligt fin, om man vet vad den handlar om <3
DANNY JONES, jag håller på att börja gråta igen när jag hör låten ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vart är vägen påväg? vad ska vi göra av mig? 8-) ;) du sitter vid halv 12 och skriver att du måste gå och lägga dig i bra tid, mupp! :D

2007-04-26 @ 07:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback