Writing on the Walls,


"Without it all
I'm choking on nothing
It's clear in my head
And I'm screaming for something
Knowing nothing is better
than knowing it all "


Ibland känns det som att allt lämnar mig,
att alla vänder ryggen till och går ifrån.
Dessa dagar känner jag mig värdelös,
dessa dagar kan jag verkligen se meningen med denna sång.
De dagar jag bara vill släppa allt och gråta,
då jag önskar att jag inte behövde bry mig om nåt.
Då allt sköljer över mig och jag hamnar i chock.
När allt blir svart och åker längre bort.
Jag klarar inte av att leva dessa dagar mer,
men jag vet att jag inte kommer få leva utan dem.




Imorgon är det den 30:de april.
En dag jag tycker är sorglig.
Den dagen då Adolf Hitler tog självmord år 1945,
den dagen då Anton Szandor LaVey grundade Church Of Satan 1966,
Det är dagar att minnas det,
Dagar jag minns och tänker på, men alla andra skiter i,
vad ska det bli av världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback