Crashed the wedding ...

... fast det stämmer inte, för den 4 augusti 2007 gifte sig min morbror och hans Therese ! <3
GRATTIS!

Bröllopsfest fre-sön på Flatö utanför Gbg.
Riktigt najs, visste inte vilka typ några var förutom släkten ^^
Btw så har jag sett en typ 32 årig emo, har ni ? :P

Jag höll verkligen nästan på att börja gråta när dem skulle gifta sig, dem var så fiiiina, båda två <3
Och min käre morbror grät, och grät, och grät, han var så söt :D

Haha fast det bästa måste nästan ha varit efter dem hade gift sig, det första Therese sa till mig utanför kyrkan var "Jag är gift :O  Och vi är släkt", och hon hade gjort sin klänning själv! Den var E-X-T-R-E-M-T vacker, det var hela hon!
Sen under festen efter när jag , kusin och kusin stod och snackade med henne om sprit, kommer inte ihåg vad vi sa då men sen sa min kusin Mimmi  "Men man dricker ju inte när man är 15"   Therese svarade "Är du dum eller?" "Öööööh jag menade, neeej det gör man inte (a)"   hahaha :D
Jag tycker mycket om min nya moster <3


Btw dansade dem vuxna som kråkor, jag och kusin höll på att dö >.<
Vi lovade oss själva att aldrig bli som dem ^^,


GUNNAR SÖDERBERG <3 THERESE SEDIN     2007-08-04


Btw en gång till, känner att jag verkligen måste börja bli engagerad i det där med rollspel nu, hälften av alla där typ spelade rollspel, och i pappret där det stod lite om alla stod det att jag nyligen råkat hävda att rollspel verkade kul, så nu jävlar ska jag släpa med mig Nate och prova :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback