Magic

Den 10 December spelar en person i Globen.
En person de flesta inte känner till eller gillar, men som jag och Martina älskar.
Imorgon klockan 10 släpps biljetterna till Bruce Springsteen.
Det klingar fint...
Hans röst, den är bara något så speciellt, den skrovliga, men ändå så mjuka rösten, som kan sjunga alla dessa underbara sånger.
Den människan som kan spela gitarr, munspel och som kan skriva låtar.

Det finns bara en person att tacka för att jag började lyssna på Bruce.
Danny Jones,   hade inte jag vetat att min favoritsångare hade lyssnat på honom hade jag aldrig blivit nyfiken på vad han gjorde för musik.
Och när jag väl hade börjat lyssna var jag fast.
Kan det finnas något bättre än att ens absoluta favoritsångare lyssnar på ens näst absoluta favoritsångare?  Jag tror inte det.

I alla fall, TACK, för att jag visste att Danny lyssnade på Bruce, och att det stod i olika intervjuer, annars hade jag aldrig börjat lyssna på honom, och hur hade allt sett ut då?

image18
All That Heaven Will Allow, lets put it the way The Boss does. <3

10 December  Bästa vän ,       Jag älskar dig :) <3

Kommentarer
Postat av: maria

haha, finns det någon som inte känner till bruce springsteen? :S

Postat av: Anonym

Alldeles för många ;)
När jag nämnde hans namn för Nate första gången sa hon, Är inte han död .
Så mkt visste hon om honom ;)

2007-09-01 @ 01:01:16
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/
Postat av: Martina

Fan va arg jag blev imorse, jag vill vill vill VILL <3

2007-09-01 @ 20:34:52
Postat av: Kimmie

vad härligt att ni ska dit :D!
Min lärare med ;D hon är helt fast, och inte en enda lektion går utan att hon nämner BRUCE SPRINGSTEEN (allitd jämförälser med han).. haha :)!
Säger bara att hon köar i flertal timmar, sisådär mer än 24 ibland, bara hon får biljetter..
Galet, men jag tror konserten kommer att ligga på TOPP :D!

2007-09-07 @ 19:21:06
URL: http://vittavelkrita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han är ju bäst ;D
Då är det antaligen hon som hade bild på honom på sin dataskärm xD
Jag gick förbi så ba , OH KOLLA BRUCE xD
<3333

2007-09-07 @ 20:05:33
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback