The Heart Never Lies

The Heart Never Lies.



Ibland önskar jag att jag kunde ha ett förhållande med min mp3, någon som gör en glad, men aldrig sårar än.
Att bara kunna gå helt själv, någonstans, utan att veta var, med bara musik.
Musik ..  bara själva ordet låter så otroligt fint, något som alltid piggar upp en.
Något som ger en de klokaste svar utan att egentligen säga något.
Hur kommer det sig att man alltid lyckas lyssna på de rätta låtarna vid rätt tillfälle?
Det finns en låt för varje humör, vilket gör att man alltid har något oberoende vilket humör man är på, glad, ledsen, sur, arg, förkrossad, sårad, fundersam, förvirrad, det finns låtar för allt & alla.
Tänk om det var så att man kunde låta musiken vara ens bästa vän.


                                              image17

                                                                      Danny Alan David Jones

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag håller verkligen med dig när det gäller musiken. Och Danny är fantastisk. :)

Postat av: Anonym

Jaa han är verkligen det :)

2007-08-28 @ 20:00:35
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback