<,3

Jag har en vän som heter Megan, jag tycker att hon får ett eget blogginlägg eftersom hon är så fin <3
Och nu ska min fina vän flytta :'/ Ändå upp(ner^^) till Dalarna...
Innan hon åker vill jag bara tala om att hon är världens finaste vän.
Jag kommer ihåg första gången jag träffade min vän, det var hemma hos våran gemensamma vän, även kallad Towe.
Det var länge sen och vi spelade Tjejsnack, då vart det mycket skratt. ^^,
Efter det har vi umgåtts, min vän och jag.
Jag vill att hon ska veta, att hon är oersättlig, och det vet jag att hon vet.
Jag kommer tänka på min vän, ofta och länge.
Redan nu, innan min vän flyttat har jag kollat på tågtider, så vi kan komma och hälsa på <3
jagÄLSKARdig, du är världens goaste, roligaste, finaste person, och ja jag kommer sakna dig, det kan jag inte dölja.
Men jag ska försöka, verkligen, att inte vara ledsen, och bara tänka på att det finns de tillfällen då vi fortfarande kan träffas, även fast det inte är lika nära...
Våra riktiga vänner lämnar oss aldrig helt, vart dem än försvinner <3

SANDRA <3 MEGAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback