Gaah som vanligt =)

Jahaja, nu har jag visst inte skrivit på jätte länge sen (a)
Nu sitter jag iaf hemma hos Martina och lyssnar på Papa Rooster xD
Ägande bra är dem, kommer ihåg vårat minne med dem, sånt som man aldrig skulle säga när någon annan hörde :)
Nu ska jag skriva lite om hur min helg ska vara, eller mja vad jag ska göra räcker väl ^^,
Först på fredag ska jag på bio med Patrik , sen efter ska jag på filmkväll (och sova över där har jag lovat Hanna).
Sen på lördag ska jag hem till Anna och sova där eftersom hon blir helt ensam med sin lillasyster annars ^^ Då ska vi färga hennes hååår ffs ^^, =D
Sen på söndagen ska jag rida som vanligt :)
Fast nästa vecka ska vi på restaurang(stolt att jag kan stava till det ^^) på tisdag och då måste jag avboka min ridlektion, men men oftast går det ju att rida igen iaf :)
Sen ikväll måste jag skriva mer om Fidel Castro, hur fan kan människan vara både kommunist och diktator, jobbigt ju x)
Sen måste jag prata med Maria om arbetet också eftersom hon jobbar om Che Guevara, så vi inte skriver samma sak ;)

Sen ville jag bara påminna att alla som läser kan ju ALLTID och på ALLA inlägg lämna kommentarer :)
Man kan ju faktiskt skicka anonymt också xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska ni se på bio ?

2007-01-18 @ 20:10:47
Postat av: Annizh

De såg BORAT-den suger xD
Sandra, du är FFS min räddare i nöden, älskar dig bästus

2007-01-20 @ 00:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback