:I

Jaha, nu sitter jag här igen då.. Har ingenting att göra förutom att typ prata med någon kille från England som jag inte ens vet namnet på...
Varför är allt såhär? Varför är allt så tråkigt, och varför ska jag ha så höga krav på allt?
Det finns verkligen inget som duger till mig, känns det som iaf, innan det dyker upp framför näsan på mig och jag kan gilla vadsom helst som ingen annan gör...
Förresten så köpte jag en ny tandborste idag, och det är intressant hur tänker alla.
Iof så är det ju inte det, men tandborsten är typ min bästa vän x) 
Jag skulle aldrig klara mig utan det =D
Hur kan folk egentligen låta bli att borsta tänderna ?  Det är så extreeeemt äckligt =O

Kollade på Hot Chick på tv idag... Och innan det Eva & Adam <3, jag har nu märkt att jag har och alltid har haft en stor passion för Eva & Adam (INTE FÖR HUR DEM SER UT NU =O) , kan första boken utantill tror jag (a)
Nu hade jag iaf tänkt gå och lägga mig och lyssna på cd-bok, Eva & Adam första boken,. =O=O Stor chock ^^, <,3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback