McFly<3

Jaha, nu har jag blivit sådär lyssna-på-McFly-tokig igen =O
Hur lyckas man hela tiden? ^^,
Låtarna är bara, bra, fina, lätta att lära sig och dessutom sjunger världens finaste pojkar dem =)
Min personliga favorit Danny har sååå fin röst =O  Sådär mörk och riktigt härlig att man inte kan sluta lyssna <3
Dem har verkligen ett speciellt kling när dem sjunger, vad skulle jag göra utan deras musik ? =D (Och de drygt 700 bilderna på dem jag har(a)

DEM PÅMINNER MIG OM ÅBY <3<3<3<3<3<3 Eftersom jag och Towe hade deras skiva på hela vägen dit,  älska, älska, älska <3




Så får man väl skriva en liten lista om vilka av deras låtar man tycker är bäst (Trots att alla gudomligt bra finns det ju nåra som sticker ut ;):

Five colours in her hair
Not Alone
Too Close For Comfort
All about you
I'll be okay
Just My Luck
Broccoli


Jaja, upptäckte precis att jag var påväg att skriva alla låtar, så jag slutar där , och eftersom det var de första låtarna jag kom på så antar jag att det är mina favoriter... Eller neej fan kan inte välja :/ <3


Lyssnas på nu: Too Close For Comfort <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback