Breaking The Habit

Brukar du:

Peta dig i näsan: Haha ohja ofta och mycket, njaaaae inte riktigt ^^
Titta på dig själv i spegeln: Haha för mkt ^^
Gnälla: Jaa (A)
Skrika: Beror på vem man frågar, men ja antar jag x)
Sova: Jaa :P
Ha ångest: Mjo, det suger .
Skada dig själv med flit: Neej
Ta medeciner du inte borde: Neej.
Drömma mardrömmar: Förut, men har inte gjort det på länge..
Drömma sexdrömmar: Hahah absolut , every night is date night ;)  x)
Ta droger: Nope :P
Försöka vara annorlunda: Jag ÄR annorlunda :)
Klä dig i svart: Mjo, mindre och mindre på senaste tiden :P
Gå till kyrkan: Haha KONFA, så tyvärr ... :/
Gå i skolan: Japp, för jag är duktig flicka ()
Röka: Najnaj
Hata folk: Haha, ganska bra på det x)
Lita på folk: Vissa ja.


Vem:

Saknar du: Martina :/ <3
Vill du döda: Öh, får man fundera på det ett tag ... x)  
Rörde dig sist: Mamma x)
Vill du slå: Martina (a) För att hon har varit i Skåne så länge :D
Vill du kittla: Hatar kittling.
Kramade du sist: Elin :P
Vill du prata med: Jontä, cp unge som inte är online .... <3
Skrek du på sist: Mamma tror jag väl .
Vill du vara som: DANNY JONES ;D
Sårade dig senast: Jaaduu.
Vill du bli galet full med: Haha , om jag ska vara orealistisk, Doug x)  Realistiskt, Anton hahaha xD 
Gjorde dig riktigt glad senast: 
Fick du sms ifrån senast: Ööööh, kommer inte ihåg ^^  Malin kanske :P
Är vackrast på jorden: DANNY JONES.


Har du:

För många vänner: Man kan inte ha för många :D
Förföljelsemani: Haha har kommit över det xD
Tvångstankar: Öh, jaaaa. ^^
Någon annan psykisk sjukdom: Nääj, det hoppas jag inte iaf ^^
Någon fysisk sjukdom: Neej inte vad jag vet ^^
Någon skada: Hmm inte vad jag vet :P
Färgat håret: Haha jaa, men måste göra det igen ^^
Några piercings: Najnaj :/
Egen dator: Japp ;D
Bra självförtroende: Mja.
Kysst någon: Jaa xP
Bjudit ut någon: Nej,
Varit kär: Haha jaa :P
Dumpat någon: Mjae.
Stulit någonting: Japp ;D


Hur:

Går du: Som ett as tror jag :D
Svarar du i telefonen: Hej det är Sandra, eller Tjooo.
Fördriver du tiden: På massa sjuka sätt.
Mycket pengar har du: Hmm typ 100 hemma, sen typ 300 på kontot eller nåt, riiiik xD
Tjänar du pengar: Haha tjänar? neej, men får :P
Ofta bäddar du sängen: Öh förut varje dag, men min madrass är bättre nu (a)  men ganska ofta :P
Ofta diskar du: Allt för ofta >.<
Ofta städar du: Enligt mig, alldeles lagom, enligt mamma, typ aldrig.
Många stör du dig på: Allt för många :P
Ofta träffar du din familj: Mamms varje dag :)

Tror du:

Att du kommer bli något: Japp ;D 
På rymdvarelser: Jaa, eller asså inte typ gubbar i aluminuimdräkt ...
Att folk tycker om dig: Japp, hoppas verkligen det iaf :P
På ett liv efter detta: Ja.
Att fiskar kan tänka: Ja.
Att du kommer leva länge: JA (A)


Välj:

Katt eller hund: Kan inte välja.
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Både
Vatten eller land:  Både.
Sex eller kyssar:  Jaa du xD
Telefon eller internet: Både :P
Musik eller tystnad: MUSIK MUSIK MUSIK MUSIK <3
Bok eller film: FILM
Leva eller dö: Leva, just nu iaf, för nu lever jag ju typ ^^



www.myspace.com/SteveRushton   (a) <3 xxxxxxxxxx


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag är omtyckte och saknad och snart gul och blå ? heh ^^

Postat av: Anonym

JAAAA (A)

2007-07-31 @ 21:05:58
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/
Postat av: Annizh

Tjoooooooooo babe xD (A) ;)

2007-07-31 @ 21:42:05
URL: http://annizh.blogg.se
Postat av: Madeleine

Danny ÄR vackrast på jorden. Förutom möjligtvis Tom. Och Orlando Bloom! ;)

2007-08-28 @ 19:42:45
URL: http://maddyyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback