En up like this

Hela det här inlägget kommer handla om Son of Dork då dem antagligen gjorde alla sina fans chockade, ledsna, arga och ganska förvånade igår.

Jag förstår det bara inte, fan asså.
Jävla skit.

Jag kommer verkligen ihåg den känslan jag fick, det finns två band som absolut inte får splittras, och igår trodde jag att ett av dem hade gjort det.
Det är nog ingen som kan förstå min känsla då, jag bara grät, seriöst hela tiden.
Bandet som har fått mig glad, varje dag, ända sen jag började lyssna på dem.


Hur fan kunde han göra såhär?
Egentligen, hur fan.

Han som är så jävla bra.

Jag orkar inte ens förklara mer, jag är fortfarande så chockad själv. Fast antagligen inte mer än de andra i Son oF Dork, men fan vad konstigt det blev.

Jag trodde aldrig att han skulle kunna göra så, inte mot dem.


Men ny finns ju "nya Son Of Dork", inte alls samma sak, men vafan det är ju nåt iaf.

En medlem borta, det ser förjävligt ut på den nya myspace sidan, den nya, hur fan kommer det sig ....

Läste precis det andra blogginlägget, fan det låter ju verkligen inte ens som han, hur hände det här...

Och JB är skitsur, och Dai bryr sig inte längre, och Chris vettefan hur det är med.

Helvetes jävla skit, hur ska Son of Dork bara vara Son of Dork om de bara har 4 medlemmar?


ÄLSKA DEM SÅ JÄVLA HÅRT :'(   <33333333333333333333333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback