Gay Face

Vill heta: Sandra funkar bra ^^

Hur många länder: 2 *stolt* ^^

Vilket land jag helst vill till: ENGLAND <3

Vad jag vill ha just nu: sällskap x)

Mest söderlyssnade låt: TICKET OUTTA LOSERVILLE, utan tvekan x)

Bästa bokstaven: D :]

Hur många badrum: 1 :P

Vilken hår-sort: hår sort?  lockigt :/

Vilket tandkräms märke: Kommer inte ihåg :P

Favortiträtt: Tacos & Pasta ;D

Bästa reklamen: Vet inte :P

Vilken ställning jag sitter i:  Nu eller? benen i kors, lite snett ^^
Vad vill jag ha för smeknamn: Pysen :D

Finaste frisyren på pojkar: Sådär lite halvt ruffsigt :D

Snyggaste stilen: Typ lite rockigt avslappnat.

Snyggaste svensken: Magnus Carlsson ! :D  hahaa, najmen jag vet inte ;)

Snyggaste utlänningen: Adam Garcia ! ;D   Och Danny såklart , och Jake G (a)

Fin mage eller rumpa: Både ? :D

Fint leende eller ögon: Leende :P

Priset du är mest stolt över: Hmm det vettefan x)

Något som förvånat dig: Att Johan inte var bög ..... hahahahaahh xD
Har en laptop: Nono.

Gillar sugrör: JAAA :D

Bästa ämnet i skolan: Typ So, men Eva ska tydligen sluta ? :O

Använder armbandsur: Haha neej verkligen inte  ^^

Färg på nagellacket du använder just nu ( om du använder nåt ): SVART ! :D <3

Favoritblomma: Liljekonvalj eller nåt tror jag ;D

Favoritchoklad: All chocklad är favoritchocklad :D

Noppar ögonbrynen: typ JA x)

Vilken affär jag handlar mest kläder i: Gina Tricot tror jag ^^

Bada i juice Ramlösa (granatäpple) eller coca cola: Coooola :D

Magnus Betnér eller Johan Glans: OCh det där är ju inte elakt !? :O   Alla vet att det där är mina faovirt komiker, så jag väljer inte :D

Skåning eller norrlänning: Men Skåning för fan ;D

Potatis eller morotsnäsa:  Asså en blandning ?    inget av det .

Röda eller rosa läppglans: Rosa .

Rutigt eller prickigt: Ruuutigt :D

5:an eller 3:an: Båda ;D

Senaste filmen jag såg: Kommer inte ihåg x)

Senaste tv-programmet: Hmm nåt Vampyrgrejs tror jag x)

Vad är de för färg på mina strumpor: Jag har inga på mig :P

Vilken frisyr har jag nu: Utsläptt och luggen fastsatt med klämma.

Senaste jag drack: Teee :D

Tog den här listan från: rutigaskor @ blogg.se <3



btw,   fortsätt gå in på
www.myspace.com/rushtonaiter     .     Steeeeveeeee <3

&   www.myspace.com/noknowncure  -   promota dem, dem är jätte bra !


Kommentarer
Postat av: Annizh

HAN VAR INTE BÖÖÖG :O

Postat av: Anonym

HAha neej xD
Fett chock man fick (a) xD

2007-07-29 @ 13:12:56
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback