I miss you


Tillbaka från lägret !

Skönt att vara hemma, men saknar det.
Måste säga att det är en helt annan känsla att vakna upp klockan 11 i sin egen säng än att bli väckt klockan 7 i en sovsäck på marken ...
Jag tänkte på det, och när klockan var två hade jag varit uppe i 3 timmar, hade jag varit kvar på lägret hade jag hunnit gjort klart hela dagens pass & ätit lunch & varit ute och träffat folk, jag skulle ha varit vaken i 7 timmar ...


Kommer skriva ett inlägg sen om ALLT, och ännu mer :]


Älska skottar i kilt (a)   <3


Jiingijamborii <3


Kommentarer
Postat av: Annizh

Håller med. Det är jätteskönt att vara hemma, men jag saknar allt :/ (L)
När jag vaknade idag, klockan tre(:O) så låg och och tänkte på att nu skulle dagens pogram vara slut. För två dagar sen vid den tiden var jag på norra torget och hade kul. Det här en sak man bara upplever en gång i livet, jag saknar det :'/
(L)(L)

2007-07-23 @ 15:59:09
Postat av: Anonym

Jag saknar det också :'/
Fan vad bäst det var <3333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback