5 colours in her hair...

...spelade McFly på tv idag, som jag såklart inte kunde se eftersom jag bor i Sverige. :@
Och imorgon är det RED NOSE DAY <3
För er som inte vet vad det är . Ni behöver inte bry er (:   Det tillhör våra "McFly-kretsar" ;)
Alltså , oviktigt för det flesta.
Och idag har jag och Martina gått igenom 50 sidor McFly videor för att hitta en enda (Vi kollade då INTE på alla ^^)  men såklart hittade vi den inte ;/

Världens bästa sångröst har ;   DANNY JONES <3
Jag överlever inte utan deras musik, ni kan säga vad ni vill, men screw you :)
Bara för att ni inte har ett band ni gillar på samma sätt behöver ni inte hacka på dem som har det (:
Jag är ingen fjortis som skriker och säger "WOW DANNY JAG ÄLSKAR DIG"
Jag älskar hans RÖST och MUSIK, det är HELT HELT annourlunda.
Och jag älskar Bruce Springsteen, och inte det heller för att han är snygg, för det är han lixom inte .
Och för er som säger att ni vet ett band/arstist som är bättre än Bruce, bara för er att inse INGEN är större än Bruce just nu, hans fans är riktigt jävla trogna.

Och jag tänker inte försöka övertala nån att tycka som jag (även fast alla borde det),
det finns ändå inga förutom McFly som är lika bra, som kan mäta sig med Bruce. Han är GRYM ! ¨


"Now Im singing such a sad song,
these things never seem to last long"


Skriv om ni vet vilken sång det är . <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback